分享我在健麗去眼袋的心路歷程

好想係呢度同大家分享一下今次係健麗去眼袋既心路歷程。首先,簡單講下我既情況先,我姓黃,今年25歲,在銅鑼灣一間公司過住朝九晚六既生活。公司規模雖然唔係很大,但壓力都唔細,經常要OT工作。長時間熬夜工作令我眼部逐漸出現左眼袋,再加上黑眼圈越來越明顯,成個人顯得好無精神,對生活、工作上同樣造成唔少影響。於是,係我腦海入面漸漸浮現左去眼袋既想法。最後,我決定選擇去健麗去眼袋。

分享一下我為什麼會選擇了健麗去眼袋。一開始我連續幾天係網上睇左唔少去眼袋既資料,地鐵廣告都有好多係關於去眼袋既療程,對比左幾間同樣係去眼袋既機構,我最終鎖定係健麗做眼袋。因為咁岩有分店就係銅鑼灣,離我比較近,非常方便。而且呢間公司宣傳既係不開刀去眼袋,治療過程只需要大概20-30分鐘,第二日就可以正常喧返工。健麗分店地點、治療時間我都好滿意,決定打算去試一試。

選擇健麗去眼袋治療

去眼袋當日,我去到健麗銅鑼灣分店,接待我既係一位好靚女既顧問。首先係一個治療前既溝通,問左我好多關於我眼袋方面既問題,例如: 出現既時間、原因等等,然後細心咁問埋我有無遺傳病、藥物敏感等等。靚女顧問詳細了解我眼袋情況之後,推薦左幾種治療方案比我,結合自身既情況下,我選擇了不開刀去眼袋。最後,就是治療前既一些常規檢查,檢查完之後,等待治療師準備去眼袋啦。健麗醫美集團設備完善,感覺好正規,接待員同埋顧問都好細心有禮,重點係無不停推銷其他產品療程。

健麗去眼袋治療中

放幾張治療前既自拍照比你地睇下,我個眼袋同黑眼圈係咪好明顯呢?

其實入左去治療室之後都仲係有D擔心,怕去眼袋治療比較痛、怕會留疤,又會怕效果唔好,唯有祈求治療師會負責任一點。不過見到治療師好專業,個心即刻安穩左唔少。雖然話係不開刀去眼袋,治療過程中只係感覺眼部酸酸漲漲,不過時間真係好短,大概20分鐘左右就做完啦,治療完同我講已經做完既時候我都仲未反應過來。

治療時間好短,治療結束之後治療師對治療部位做簡單既加壓、冰敷護理等等,非常細心。眼袋表面真係完全無發現傷口,亦無出現紅腫或者淤既情況,顧問解釋說呢種情況係因人而異,可能係體質唔同所以會有所唔同。最後,顧問仲會詳細交帶我一些護理常識,例如: 暫時唔可以食辛辣或者刺激既食物、唔好用眼過度同埋唔好揉搓眼部等等。就係咁,我已經好快咁做完去眼袋,可以返屋企啦。

健麗去眼袋治療結束後

比你地睇一張對比圖,治療前後既對比很明顯,自己睇返都覺得效果好好。

總括來說,係健麗去眼袋既體驗真係好唔錯。時間快、無疤痕、後期恢復快等優勢正正就係我所需要既,可以輕鬆解決眼袋問題,又唔影響返工,而且仲有20年簽約效果保證,我很滿意!

  • 616

九龍地址:尖沙咀加拿芬道2號15樓全層

灣仔地址:莊士敦道137-139號新盛商業大廈8樓全層