怎麽去除脂肪型眼袋

脂肪型眼袋喺生活中系比较常见嘅,其与很多因素有关,一般出现眼袋需要进行治疗,否则会影响眼部美观,同时还会让人显得比较苍老,也会畀很多爱美者带嚟困扰,嗰要点去除脂肪型眼袋呢?很多爱美者都想要了解,一起睇睇下文嘅介绍。
1、激光去眼袋
 
主要系利用激光嘅特殊波长作用喺眼袋部位,促进眼袋皮肤下方嘅脂肪细胞不断溶解,再通过新陈代谢嘅方式排出体外,以此嚟达到去除眼袋嘅目的。呢种方法畀人体组织带嚟嘅创伤比较小,但系容易出现术后皮肤凹凸不平嘅现象,所以需要选择技术较好嘅医生手术。
 
2、吸脂去眼袋
 
吸脂手术一般系从眼袋隐蔽部位做一个小切口,然后通过专业嘅吸脂设备通过此切口将脂肪绞碎,并且吸出体外,达到去除眼袋嘅目的。一般此手术后,去眼袋效果基本唔会出现反弹情况,能够长久保持。手术形成嘅创伤也比较小,喺术后按照要求做好护理工作,恢复后一般唔会留下疤痕,会比较自然、美观。
 
以上就系关于脂肪型眼袋去除嘅两种方法,呢两种方法都可以使眼袋部位多余嘅脂肪数量减少,从而达到去除眼袋嘅目的。之不过,爱美者使用嘅方法唔一样,手术原理唔同,所以具体效果会有一定差异。建议求美者仲系要根据自身嘅眼袋情况选择合适嘅手术方案,咁去除嘅效果会更加理想,梗系,喺恢复期间也需要做好局部相关嘅护理工作,咁更利于恢复。手术恢复后也要注意养成好嘅习惯,要早瞓早起,避免通顶。
  • 600

九龍地址:尖沙咀加拿芬道2號15樓全層

灣仔地址:莊士敦道137-139號新盛商業大廈8樓全層