法庭:愛靚去眼袋就玩健麗(分清眼袋同埋臥蠶嘅區別)

好多朋友都分唔清眼袋同埋臥蠶,所以經常都將眼袋誤認為臥蠶,明明無精神仲以為自己有一對水汪汪嘅電眼,搞到自己嘅形象都差曬。今日小編就教你點樣分清眼袋同埋臥蠶,同時仲過幾招預防眼袋嘅招數畀大家啦!

眼袋嘅特征

眼袋,就係下眼瞼浮腫,由於眼瞼皮膚好薄,皮下組織薄而松弛,好容易發生水腫現象,從而產生眼袋。一般來講,成年人,尤其係女性,係25~30歲之間如果唔注意保養,好容易就會有眼袋。但係宜家好多後生女係十八十九歲就開始有了,主要係眼部保養同預防無做足功課。眼係一團凸出物,距離下睫毛較遠,眼袋係三角型,一般會發暗發黑,而且無論臉部表情係點都會出現。

\"\"

  臥蠶嘅特征

臥蠶俗稱“桃花眼”,有臥蠶表示異性緣很好,認真觀察就會發現,好睇嘅眼睛多數都有臥蠶。好多人會分唔清眼袋同臥蠶,因為呢兩個都係生係下眼瞼嘅下部,並且形狀唔仔細睇就好難分得清。但係,臥蠶比較係,比較凸,呈橢圓形,一般唔黑,而且“臥蠶”只有在笑起身果陣才會明顯。

既然我們認清咗眼袋和臥蠶,相信唔少朋友就會開始擔心眼袋會唔會係不知不覺就出現了。有D人認為自己眼袋唔算太明顯,成日諗住等到眼袋再大D嘅時候再去保養,呢個觀念係錯誤嘅。對於眼袋,我地係可以提前做好預防的。

 

1.用棉花擦拭眼睛周圍嘅皮膚

用粗糙嘅毛巾去擦拭眼部其實對皮膚嘅傷害想好大嘅,更加唔好講我們脆弱嘅眼部肌膚啦,所以,洗面擦臉時,可以兜過眼睛,之後再用棉花抹洗眼睛周圍嘅皮膚比較好。

2.對待眼部周圍皮膚動作要輕柔

眼袋嘅產生係因為我地嘅下眼瞼皮膚過早松弛而出現嘅,其實,眼睛周圍嘅皮膚極之薄弱,一個唔小心就會拉扯到眼部肌膚,所以,係擦眼霜,化妝或卸妝嘅時候,動作要輕柔,切忌用力拉扯。可以用無名指指腹,將眼霜輕輕點係上下眼瞼及眼皮處。由內眼角經過上眼皮輕輕塗到眼尾。

3.戴隱形眼鏡時應向上拉眼皮

宜家好多朋友都有帶隱形眼鏡或者美瞳嘅習慣,配戴嘅時候,會習慣性咁下拉眼皮,有時一天會戴上戴落三四次,咁樣會令下眼瞼嘅皮膚無咁緊致。如果想方便咁戴上鏡片,可以輕輕拉高上眼皮。

\"\"

4.盡量少眯眼鏡,眨眼睛,大力揉眼睛。

眼部肌膚運動量很多,一日平均要眨眼10000次,導致眼部肌膚十分容易老化松弛。所以,千其唔好養成擦眼睛、眯眼睛、眨眼睛嘅壞習慣;盡量唔好大力揉眼睛,大力揉眼睛使眼部肌膚受損。

5.每天多飲清水,訓教前半個鐘盡量唔好喝水

每天飲多D清水,至少八杯,尤其係早上起身果陣,晚上就唔適宜飲太多水,特別係訓前半個鐘,咁樣有可能會影響眼部嘅循環,導致排水不暢而形成眼泡水腫或者眼袋。

6. 多做眼部穴位按摩,幫助循環

眼部穴位按摩可以刺激眼部經絡同穴位,可以調節眼部皮膚嘅氣血。經常對眼部進行按摩能可以有效預防眼袋,達到美容養顏的作用。我地可以通過打開眼部穴位,來實行泄洪嘅計劃。瞇埋眼,平躺係床上,用食指輕輕按壓攢竹穴,即係眉頭下方嘅凹陷處,可以好好咁緩和眼睛疲勞,幫助多餘水分嘅排出。

有做眼袋應該點算呢?

一旦出現咗眼袋,以上嘅方法就無咩用了,去眼袋最好嘅方法就係用醫美嘅方法來去眼袋。但係好多人都對醫美比較抗拒,覺得風險比較大,唔夠膽去做,驚做唔好,有後遺症。其實只要揀啱機構,上面嘅煩惱通通都係多餘嘅。

  • 600

九龍地址:尖沙咀加拿芬道2號15樓全層

灣仔地址:莊士敦道137-139號新盛商業大廈8樓全層